? Cookies? No jasně!
Abychom vám zajistili nejlepší zážitek, potřebujeme trochu těch sladkých sušenek (cookies). E-shop by Vám bez nich nefungoval správně
Před odesláním objednávky si, prosím, zkontrolujte Váši doručovací adresu.
Pokud zvolíte možnost Platba předem na účet, zboží nejdříve vychystáme a odložíme pro Vás, (pokud jste objednali zboží, které není skladem, ověříme dostupnost zboží). Poté vystavíme fakturu, kde jsou uvedeny všechny údaje pro bankovní převod a zašleme ji na Vaši e-mailovou adresu. Expedice zboží bude realizována ihned po připsání částky na náš účet. Je potřeba počítat s určitou časovou prodlevou, pokud na zboží spěcháte, doporučujeme raději rychlejší variantu platbu dobírkou.
Pokud zadáte Osobní odběr ze skladu, zboží nejdříve vychystáme a odložíme pro Vás. Ihned poté Vás budeme mailovou zprávou informovat, že je možné si zboží vyzvednout.
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.maaam.cz
Společnost:
Se sídlem: Potoky 552, Zlín 76001
IČ/DIČ: 40421309 / CZ7006264122
E-mailová adresa: info@maaam.cz
Telefonní číslo: +420 774252964
Spotřebitel:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
Dne jsem ve Vašem obchodě www.maaam.cz vytvořil objednávku č: Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Vyplňte pouze v případě žádosti o odstoupení od smlouvy:
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, budou navráceny zpět převodem na tento účet:
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 30 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní od odeslání žádosti
Dne: Podpis: